Aidat 20 bin TL oldu, yetmedi 100 bin TL istediler! Antalya’da lüks rezidans davalık oldu

Antalya’nın Konyaaltı ilçesinde yer alan 149 dairelik lüks bir rezidansta, yönetim ile kat malikleri arasındaki aidat krizi mahkemeye taşındı. Site sakinlerinden Hediye Hin, yönetim tarafından aidat ve ek ödemelerde yapılan artışların tamamen hukuksuz olduğunu öne sürerek dava açtı. YILLIK ÖDEME TUTARI 340 BİN LİRAYI BULDU İddialara göre, 2025 yılında aylık 13 bin TL olan düzenli aidat ücreti, 2026 yılı itibarıyla 20 bin TL’ye yükseltildi. Yönetim, bu düzenli artışın yanı sıra ocak ayında kat maliklerinden 100 bin TL tutarında bir ek ödeme daha talep etti. Yapılan bu artışlarla birlikte bir dairenin yıllık aidat masrafının 340 bin TL gibi bir rakama ulaştığını…

İZBETON “asfalt” davası 30 Ekim’e ertelendi

İzmir Büyükşehir Belediyesi iştiraki İZBETON A.Ş.’de asfalt kaplaması ile yol ve inşaat bakım-onarım-yenileme işlerine yönelik iddialara ilişkin aralarında eski İZBETON A.Ş. Genel Müdürü Heval Savaş Kaya’nın da bulunduğu 44 sanığın yargılandığı davanın üçüncü duruşması tamamlandı. İzmir 28. Asliye Ceza Mahkemesi’nce görülen dava, sanık sayısının fazlalığı nedeniyle İzmir Adliyesi 11. Ağır Ceza Mahkemesi salonunda gerçekleştirildi. Duruşmaya tutuksuz yargılanan sanıklar ve avukatları katılım gösterdi. BİLİRKİŞİ RAPORU MAHKEMEYE ULAŞMADI Duruşmada mahkeme hakimi, önceki celsede alınan karar doğrultusunda olay yerinde keşif yapıldığını ancak hazırlanan bilirkişi raporunun henüz mahkemeye ulaşmadığını belirtti. Tanık beyanlarının alındığı celsede, İZBETON A.Ş.’de şoför olarak çalışan B.Y., sabit bir aracının bulunmadığını…