Erdoğan ‘Katılımlar sürecek’ demişti: 3 belediye başkanı daha AKP’ye geçiyor

İYİ Partili Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı, CHP’den istifa eden Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan ve Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan’ın AKP’ye katılması bekleniyor. İktidara yakın yayın organlarından TGRT Haber’in Ankara Temsilcisi Fatih Atik, perşembe günü gerçekleştirilecek AKP Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı’nda partiye yeni katılımların olacağını aktardı. Atik’in aktardığına göre AKP’ye katılacak isimler şöyle: Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı ⁠Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan ÖZARSLAN AKP’YE KATILACAĞINI SÖYLEDİ Habertürk’te yer alan habere göre ise CHP’den istifa ettikten sonra kendisine bir türlü parti bulamayan Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan AKP’ye katılacağını doğruladı. Özarslan, Arı ve Özcan’a…

Yarın AKP’ye geçecek 3 belediye başkanı belli oldu

30 Ekim 2024 tarihinde Esenyurt Belediye Başkanı Ahmet Özer’in gözaltına alınmasıyla başlayan muhalif belediye başkanlarına yönelik yargı kıskacı, 19 Mart 2025’te İBB Başkanı Ekrem İmamoğlu’nun gözaltına alınmasının ardından giderek hız kazandı. İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı başta olmak üzere CHP’li birçok il ve ilçe belediyesine peş peşe operasyonlar düzenlenirken, bir yandan da milletvekillerinin dokunulmazlığının kaldırılmasına yönelik fezlekeler Meclis’e gönderiliyor. AKP, 14 Mayıs 2023 seçimlerinden bu yana Meclis’e farklı partilerden giren 16 milletvekilini bünyesine katarken, 31 Mart 2024 seçimlerinin ardından 80 muhalefet belediyesi AKP’ye geçti. AKP’ye transfer olan belediye başkanlarının 18’ini ise CHP’li belediyeler oluşturdu. AKP’YE GEÇMESİ BEKLENEN 3 İSİM BELLİ OLDU Bugün…