Hindistan hükümeti, artan değerli metal ithalatını dengelemek ve döviz rezervlerini koruma amacıyla altın ve gümüş ithalat vergilerini önemli ölçüde artırma kararı aldı. Yeni yapılan düzenlemeye göre, altın ve gümüş ithalat vergileri yüzde 6’dan yüzde 15’e yükseltildi. Bu adımın, külçe altın ve gümüş alımlarını azaltarak Hindistan rupisinin üzerindeki baskıyı hafifletmeyi amaçladığı ifade ediliyor. Hükümetin bu politikası, ülkenin ekonomik istikrarını sağlamak için atılmış bir adım olarak değerlendiriliyor.
Related Posts
Mayıs Ayında TÜİK Tüketici Güven Endeksi Yüzde 0,3 Artış Gösterdi
- Murat Kurt
- 18 Mayıs 2026
- 1 min read
- 0
TÜİK Nisan Ayı Tüketici Güven Endeksi Raporunu Yayınladı: Kötümserlik Sınırı Hâlâ Aşılmadı
- Murat Kurt
- 23 Nisan 2026
- 1 min read
- 0
Fahiş Fiyatlara Son: Kırşehir’de Uygun Fiyatlı Alışveriş Dönemi Başladı
- Murat Kurt
- 9 Mayıs 2026
- 2 min read
- 0